پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

کیش

1400/3/13 14:53
141 بازدید
اشتراک گذاری

به اولین خاطره خوش امدید

 دو سال پیش یک شب با پدرم به کارواش رفتیم من به پدرم گفتم چکار میکنی پدرم گفت برای دوستم هتل پیدا می کنم فردا من سرحال به مدرسه رفتم چند ساعت بعد مادرم را در مدرسه دیدم مادرم  گفت بیا تا برویم من هم رفتم 4 ساعت تا بندر افتاب راه بود  من و پدرم به جایی که بلیط می  خریدند رفتیم  بلیط خریدیم و پس از 1 ساعت به کیش رسیدیم فهمیدم پدرم برای خودمان هتل گرفت پدرم دریا زده شده بود من مادر و خواهر به هایپر  رفتیم مادرم برایمان بستنی  گرفت   روز بعد  با صبحانه شروع شد و وقت هتل ما هم تمام شد در گرما ی شدید افتاب  همش دنبال هتل بودیم تا بالاخره هتل پیدا شد  شب ان روز ما بیرون از هتل قدم زدیم انقدر قدم زدیم که گوشی پدرم گفت خیلی راه رفتید روز بعد به پارک ابی اوشن رفتیم انقدر بازی کردیم که من که اصلا نمی خوابیدم خوابیدم شب به شاندیز پدیده رفتیم فردا هم به خانه برگشتیم .                                                                                                 پایان                     

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


14 خرداد 00 10:03
با افتخار دنبال شدید خوشحال میشوم دنبالم کنید

14 خرداد 00 10:04
چچه خاطره نوسی زیبایی همیشه به سفر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد