پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

بابایی

1391/10/3 20:02
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

این اولین باره که بابا برات یه مطلب می نویس، البته مامانی ازم خواست که برات بنویسم 

امشب اخرین شبی هست که من و مامانی نمی دونیم نی نی ما دخمل یا پسر

فردا مامانی می ره و مشخص می شه چی هست کوچولوی ما

اما من دلم می خواست همراه مامانی باشم ولی می بینی روزگارو نمی تونم همراهش باشم چون باید اینجا باشم و برای عزیزانم روزی حلال داشته باشم

چند شب پیش شیطون امده بود توی جلدم می گفت برو سه روز مرخصی استعلاجی رد کن برو پیش مامانی و نی نی که این روزا بهت احتیاج دارند اما با خودم گفتم اگه از همین الان بخوام به خودم دروغ بگم من که مریض نیستم بعدها دنیا بهم دروغ می گه

بگذریم فردا قراره مامانی زنگ بزنه بگه تو دختری یا پسر، ولی همیشه از خدا خواستم چه دختر چه پسر

فقط سالم باشی بعد هم صالح باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد