پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

یکی بودن ما

1392/2/6 19:32
130 بازدید
اشتراک گذاری

من و تو در یک جسم گنجیده ایم تا وقتی که مارا به زور از هم جدا کنند جدا خواهند کرد روزی و پدرت از روز اول لحظه شمار دیدن توست تا فارغ شدن من تو را بر چشم می گذارد شاید دروغ می گفت که تفاوتی نیست برایش در حنسیت توو مهم بود که پسر باشی و از جنس او مهم بود که تنهایی اش را با تو پر کند و من باز در تنهایی خود غوطه ور شوم فکر می کردم دوستت نخواهم داشت اما با ان شیرین کاریت دلم را به سویت روانه کردی برایم تفاوتی نیست در نحوه زندگیت که زندگی برای من معانی اش با دیگران متفاوت است حتی گاه با پدرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد