پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

اعتماد به نفس

1391/11/22 10:44
97 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

اعتماد به نفس مورد دیگری است که باید انرا در خود تقویت کنی.کسی که اعتماد به نفس داشته باشد تمام کارها برایش مقدور می شود.نمیدانم تو برادر یا خواهری خواهی داشت یا نه؟اما باید چنان اعتماد به نفس داشته باشی که مادرت و پدرت نه از ما بالاتر.باید بدانی که هر چه بخواهی همه در اختیارت قرار نخواهند داد دنیا بسیار خشمگین است.باید خود هر چه بخواهی بدست اوری. و این امکان ندارد مگر با اعتماد به نفس.پسرم خداوند شقایق را به میوه های بهشت مهمان کند کسی که روح اعتماد به نفس را در من زنده کرد و پرورش داد.انتخاب با خودم تصمیم با خودم  و همین کوجک ها سبب اعتمادی بلند شد.

فرزندم

داشتن اعتماد به نفس لازمه اش داشتن تکیه گاههایی قوی است من و پدرت تکیه گاه تو هستیم تکیه گاه هایی قوی.

تو بزرگ خواهی شدو هر روز که بزرگتر شوی به اعتماد بنفس بیشتر احتیاج پیدا خواهی کرد پس انرا در خود بپروران ما نیز یاریت خواهیم کرد.

پاره تنم پسرم

شرایط زندگی ما گونه ای است که به دور از هر گونه هیاهو هستیم این موضوع هم رویکرد مثبت دارد و هم منفی .مثبت چون دور از جنجال ها بودن و دور از وطن بودن انسان را خواهد ساخت به انسان قدرت خواهد داد انسان را محکم بار خواهد اورد.و منفی چون شاید تو نتوانی دوست ثابتی اختیار کنی یا روابط مستحکمی با اطرافیانت داشته باشی ولی باز این هم نکته ای مثبت است و به این نکته پی خواهی برد که دنیا محل دل نبستن و گذر کردن است دنیا به دور از تعلقات بودن است.من و پدر خوشحالیم چون توانسته ایم اینجا عشقمان را پیداکنیم محکم بایستیم و به دور از هر حاشیه ای خوشبخت باشیم .

نمیخواهم از خود تعریف کنم ولی پسرم همچون مادرت باش حاشیه ها را از زندگیت دور کن.به خودت اجازه نده وارد زندگی دیگران شوی تا دیگران نیز به خود این اجازه را ندهند که وارد زندگی تو بشوند.نگذار حرفهای دیگران برایت ایجاد مزاحمت کند از گوشی بشنو و از گوش دیگر بدر کن کار سختی است ولی غیر ممکن نیست اسان میشود وقتی همراهی همسفری چون پدرت داشته باشی که یک تنه کم گذاشتن های دیگران را جبران کند.و مهمتر از همه اینکه به خودت اعتماد داشته باشی که تو نه اینکه فخر بفروشی که برتری که خداوند دوست نخواهد داشت متکبر را .ولی به خودت اعتماد داشته باشی که تو میتوانی بهتر و برتر از همه باشی.

به روزهایی نگاه میکنم که تو بهتر و برتر از همه ایی و من و پدرت به تو افتخار می کنیم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
24 بهمن 91 1:40
مبارکههههههههههههههه وبلاگت عزیزم همه پستها رو خوندم کلی قند تو دلم آب شد انشاالله که به سلامتی سه ماه باقی مونده رو طی کنی و نی نی سالم و سرحال بیاد بغلت برای من و نی نیم هم دعا یادت نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد