پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

تو می ایی برای زندگی

1391/11/29 10:27
88 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

من ترا به دنیا خواهم اورد برای اینکه بتوانی عشق را حس کنی در کنار خانواده ای ارام و مهربان.اما ترا به دنیا نخواهم اورد برای اینکه محدود کننده باشی یا محدودت کنم ترا به دنیا نمی اورم که دست و پایم بسته شود به زندگی چون زندگیم طنابی نمیخواست و نمیخواهد.من ترا به دنیا خواهم اورد برای خودت برای اینکه زندگی کنی برای اینکه تجربه ای جدید داشته باشی .من ترا برای زندگیمان خواستم نه زندگیم نه خودم که تو باشی یا نباشی پایبند من نمیتوانی باشی که عشق پایبند ماست و ما قول داده ایم که هر وقت عشق دست از سر ما برداشت ما نیز بدون عشق با هم نباشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

وانيا
29 بهمن 91 10:42
سلام وبلاگتون خيلي عاليه ، اگه مايل باشي با هم تبادل لينك كنيم . موفق باشي
ninitv.ir
9 اسفند 91 15:49
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد