پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

200روز

1391/12/8 15:21
121 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

امروز200روزاست که ما در کنار همیم.ضربان قلبمان باهم میزند.خونمون بین هم ردو بدل میشود و تو از من زنده ای و من از تو.200روز است که من بواسطه تو به خدا نزدیکتر شده ام .وجود خدا را در درونم بیشتر حس می کنم.و تمام این ها بخاطر توست.بخاطر تو و تمام حرکاتت تمام فعالیت هایت برای بزرگتر شدنت.اینکه به چشم میبینم که چگونه خدا در درون کسی قرار میگیرد اری خدا از رگ گردن نیز به ما نزدیکتر است.200روز است که من و تو و خدا به هم نزدیک و نزدیکتر شده ایم.

فرزندم

از تو میخواهم که در تمام طول عمرم واسطه ای باشی بین من و خدا چنان این طناب را به هم گره بزنی که ناگسستنی باشد چون تو به خدا نزدیکتری تا من.امیدوارم  چنان باشی و بمانی و زندگی کنی که خدا را همیشه در وجودمان حس کنیم.

خداوندا

مرا و همسرم را و فرزندم را در راه حق چنان موج های خروشان دریا قرار ده

امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد