پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

وظیفه یا وسع

1392/5/5 14:19
70 بازدید
اشتراک گذاری

شب ها بیداریم و در کنار هم روزگار می گذرانیم .هر شب تا ساعتی تا سحر تا بعد از سحر.

پسرم روزهایت را گم کرده ای یا شب هایت را نمیدانم شیرین است این روزها با تمام خستگی هایش .

بر تو منتی نیست بیدار ماندن ها و تیمار کردنت میدانی اگر شبی بیدار می ماندم از شب هایی که تو نبودی روز ان شب را با کلافگی و سردرد شدید از خواب بیدار می شدم .

ولی حق است سخن خدا که به هرکس اندازه وسعش وظیفه میدهد و خداوند در من توانایی به ودیعه گذاشته که میتوانم برایت همه کار کنم پس بر تو منتی نیست

هیچ گاه لازم نیست وقتی چیزی را دوست داشتی یا کسی را بخاطر این روزهای من از ان بگذری که من نمیخواهم و برای بزرگ شدنت زحمتی دوچندان کشیده ام

پسرم

عاشق باش اما نه عاشق کو چه و خیابانی عاشقی درونی

برتو هیچ منتی نیست بخند برایم برایم کافی است

بازی کن بازی کردنت کافیست

شاد باش شاد بودنت کافیست

اسمانی باش اسمانی بودنت کافیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد