پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
حسناحسنا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمره عشق

پسری 10ساله به همراه خواهر 4ساله

برگشت

1392/4/19 14:22
77 بازدید
اشتراک گذاری

ما برگشتیم سه نفری. ما باهوای گرم و شرجی برگشتیم.

برایمان زحمت بسیار کشیدند.در غیبت پدرت یا حتی وقتی هم که او بود.

میدانی بیشتر وقت زندگیمان را در این 11ماه در کنار انان بودیم .مامان طوبی ،بابا علیٍ،و دایی ها با ما مهربانی که چه بگویم بیش از مهربانی کردن لطف کردن و من در روز اخر گریه کردم و مادرم نیز گریه کرد همه حال و هوای ابری داشتند اما چاره ای نبود از رفتن و بیشتر دل تنگ تو بودند تا من بیشتر هوای ترا داشتند تا من دوستت دارند فرزندم.

همه به ما لطف کردند برای دیدنت همه امدند از مامان جان و باباجان و عمو و عمه هایت تا عموها و عمه های من تا خیلی های دیگر که فکرشان را هم نمیکردم و زندایی که هر روز برایمان با نکته ای جدید اموزشی می امد.و زحمت کشید همه زحمت کشیدند

و مامان طوبی بیشتر.میدانی پسرم باباعلی هیچ گاه برای بچگی ما لبخند نزد حرف نزد صدا در نیاورد ولی با تو خوب عجین شده ثانیه ای به حال خودت رهایت نمیکرد

در این زمان پسرعمه ات نیز پا به جهان گذاشت پسرکم 

خدایا دوستدارن پسرم را سلامتی و صحت و انانی که بدون منت به او لطف میکنند را به تمام ارزوهایشان برسان

امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد